Sivut

tiistai 14. elokuuta 2018

Kivitalon tytön uusi harrastus

Urani sisustussuunnittelualan opiskelijana alkoi 13.8.2018 Salon seudun ammattiopistossa kaksivuotisena opiskeluna. Olen 53 vuotias, hyppäsin seikkailuun. Olen koko ikäni ollut kiinnostunut sisustamisesta, viihtyvyydestä, esteettisyydestä ja arkkitehtuurista.


Lapsuudesta asti piirtelin ruutupaperille ihmisten koteja, mietin miten sisustaisin jos itse asuisin niissä.1 ruutu=10 cm. Mittakaavat ja skaalaukset olivat minulle tuttuja suunnistuksen kautta. Helppoa, ajattelin. Mutta sanonta, mitä enemmän tiedät sen vähemmän tiedät, pitää tässäkin paikkaansa.


 Kouluun köröttelen mersullani, joskin mieheni lupasi ostaa minulle mopoauton. Sitä odotellessa. Saan sen ehkä kun valmistun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vähän tyhjä olo

Kotitalo 2015 keväällä kun poika valmistui  Tänään kun kaikki opiskeluun liittyvä pakollinen osuus on ohi, on vähän tyhjä olo. Olen ollu...