Sivut

perjantai 5. lokakuuta 2018

Lokakuun ensimmäinen viikko

Perjantai, taas. Kuluneella viikolla on taas tapahtunut monenmoista, niin koulussa kuin kotielämässäkin.
Koulussa olemme jatkaneet asuntosuunnittelua, osallistuneet digiviikon puitteissa luennolle digitaidot työelämässa, käyneet tutustumassa rautakauppojen tarjontaan, nauttineet mukavista hetkistä yhdessä.  Tänään on aamulla kehonkieli myyntityössä luento.
 Jotain olen saanut itsekin aikaan,olen hankkinut itselleni ensimmäisen työssäoppimispaikan




Kotona alkaa nuorimmaisen oman asunnon remontti valmistumaan. Haikeaa, mutta välttämätöntä.
Kuka minua sitten auttaa kun tietotekniikka jyrää minun itsetuntoani mennen tullen?
Kenenköhän tässä pitäisi itsenäistyä? Hauskaa huomata, että osaan monenmoista. Elämä kantaa.


Pojan makuhuoneen nurkka

Lissu ja pömpeli 

Poika ja stailaaja-apulainen ja Lissu the pömpelipää



Remonttiajan kahvinkeitin

Cora-keittiö




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vähän tyhjä olo

Kotitalo 2015 keväällä kun poika valmistui  Tänään kun kaikki opiskeluun liittyvä pakollinen osuus on ohi, on vähän tyhjä olo. Olen ollu...