Sivut

keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Inventaariota oppimassa ja luopumista

Tiistaina saimme toimeksiannon; Inventaario, kaikki  matot, siis miljoona mattoa. Voi miten mukavaa. Tänään homma tuntui jo sujuvan. Välillä on onneksi muutakin, niin voin lepuuttaa kynäkättäni.
 Poika, nuorimmaiseni,  muutti eilen tietokoneensa ja itsensä uuteen asuntoon ja kun tänään kysyin missä oot, sanoi hän olevansa kotona, ei asunnolla tai kämpällä, jollaiseksi sitä remontin aikana nimitettiin. Kesti vähän aikaa tajuta, että niin hänen kotona.
Huomenna menen omilla avaimillani vielä tekemään viime silausta. Luvalla siis.
Sitten pitää sisustaa hänen huoneesta minulle työhuone. Olen vaan kovin väsynyt yskijä, edelleen.



pojan makuuhuone vielä tyhjänä
pojan ruokailutilaa
vielä on tavaroita paketissa

mun tulevan työhuoneen varasto/vaatehuone

 Muutto on käynnissä, mun tuleva työhuone vielä pojan tavaroilla 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vähän tyhjä olo

Kotitalo 2015 keväällä kun poika valmistui  Tänään kun kaikki opiskeluun liittyvä pakollinen osuus on ohi, on vähän tyhjä olo. Olen ollu...